NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية يوسف العوضي - عشرة أجزاء 10/3/2024

يا حبيب اخوك انا مقولتش ان القصه مش عجبانى او انها مش حلوه
القصه جميله جدا و عجبانى جدا بس طول الفلاش باك نسانى اصلا ان القصه قصة يوسف مش يعقوب
إحنا في كل الأحوال لازم نلاقي حل مرضي لسيادتك لأننا منقدرش نضايقك بس مش هنقول نزعلك .. رضا أشهر خاطف في المنتدي هدف نسعي ليه ❤️❤️‍
هو ممكن يبقي حلها فعلاً أن أنا لازم أظبط ميزان الجزء أو الحلقة ودي نقطة لازم أشوف تتظبط إزاي فعلاً لأن بعض الأجزاء في شكوي من إنها قصيره

• بيضحكني
التفاعلات: PepOoz69 و Ehab Demian
نقطة مهمة جداً صدقني هتعلم منها وعندك كل الحق لأن أنا في الجزئية دي تحديداً إتعاملت معاها وكأني مدرس وبيعلم الطلاب عنده ودا خطأ يجب تداركه وبجد مبسوط أنها عجبتك 🌹🌹🌹
عجبتنى يا صاحبى ومتتأخرش علينا..

• حبيته
التفاعلات: yousef1981
وينك

• عجبني
سرع ايدك شويه

• عجبني
إحنا في كل الأحوال لازم نلاقي حل مرضي لسيادتك لأننا منقدرش نضايقك بس مش هنقول نزعلك .. رضا أشهر خاطف في المنتدي هدف نسعي ليه ❤️❤️‍
هو ممكن يبقي حلها فعلاً أن أنا لازم أظبط ميزان الجزء أو الحلقة ودي نقطة لازم أشوف تتظبط إزاي فعلاً لأن بعض الأجزاء في شكوي من إنها قصيره
متخفش يا حبيب اخوك من الخطف
الخطف للى بيتأخروا فى النشر بس

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: yousef1981 و PepOoz69
هحاول أحقق ليك رغبتك لكن يؤسفني مش هي ودا كان واضح لأن ذكرت إنها من طبقة أرستقراطية بس صدقني أنا مبسوط أوي أنك متابع
شوف اكيد حتي لو توقعنا أنت كاتب سيناريو رائع في اقل من دقيقة تغيير السيناريو بالكامل حبيبي يا جو دائما متابع معاك

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صدقني أول تجربه وصدقني أكتر أنا مبسوط جداً أنك لبيت الدعوة وقرأت القصة وعلقت عليها بشكر حضرتك جداً ومؤكد أنا هستفيد من كل كلمة حضرتك كتبتها ويشرفني أنك تتابعها معايا للنهاية وتوجهني لتصحيح أي خطأ أو حيود عن الصحيح ومرة أخري الف شكر لحضرتك 🌹
انا اللى بستفيد منك مش العكس
انت كاتب بتكتب اول قصه و طلعت كده يبقى انت مشروع كاتب كبير و يشرفنى انى اقرالك و اعلق على قصتك

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: yousef1981 و PepOoz69
شوف اكيد حتي لو توقعنا أنت كاتب سيناريو رائع في اقل من دقيقة تغيير السيناريو بالكامل حبيبي يا جو دائما متابع معاك
وبعدين اتأخرت علينا وده مكنش اتفقنا تشوق وتتأخر

• حبيته
كمل وماتتاخر

• عجبني
يا حبيب اخوك انا مقولتش ان القصه مش عجبانى او انها مش حلوه
القصه جميله جدا و عجبانى جدا بس طول الفلاش باك نسانى اصلا ان القصه قصة يوسف مش يعقوب
انا فعلا الموضوع ده حصل معايا لدرجة اني رجعت اتأكدت من اسم القصة عشان اعرف دي قصة يوسف ولا يعقوب
بس لما اتاكدت انها قصة يوسف
بقيت متشوق اكتر اعرف ايه اللي هيحصل بعد كده 😂😂

• حبيته
التفاعلات: Ehab Demian و yousef1981
أكيد عندك حق وفاهم حضرتك ويشرفني أن القصة الأولي ليا يبقي دا تعليقك عليها 🌹
حبيبي يا چو الشرف ليا يا صديقي ❤️🌹✌🏼

• حبيته
نقطة تانيه في كلامك أتعلم منها وبعتبرها حل للسلبية اللي علق عليها أشهر خاطف في المنتدي 😂
ميزان الجزء أو الحلقة لابد أشتغل عليه وبجد فكرة أن حضرتك مهتم بتوضيح الجوانب الإيجابية معناها أن في حاجه حلوه من القصة وصلتلك ودا أهم شيء بالنسبة ليا 🌹🌹🌹
هي فعلا القصة حلوة جدا ومجهودك ومحاولاتك فيها باينه
واهم حاجة بالنسبالي انك مش بتستسهل
عاش بجد يا يوسف ❤️🔥👏🏼

• حبيته
أتمني بعد قراءة التاسع تقولي رأيك في الجزئية دي مره تانيه وهل ما زلت عند رأيك ولا في جديد من فضلك يا غالي
وعد هقرأ الجزء واقولك رأيي فيه يا عزيزي ❤️🌹✌🏼

• حبيته
متقلقش هوبا قلبه طيب
مبيخطفش غير الناس الشريرة اللي بتتأخر بس 😈😂

• بيضحكني
انا اللى بستفيد منك مش العكس
انت كاتب بتكتب اول قصه و طلعت كده يبقى انت مشروع كاتب كبير و يشرفنى انى اقرالك و اعلق على قصتك
متفق معاك جدا
انا مش عايز احط عليه ضغط او اخوفه
بس انا مستني الفترة الجاية اني الاقي يوسف من ألمع الاسامي في كتابة القصص في المنتدي وهينافس الكبار بقوة

• حبيته
التفاعلات: Ehab Demian و yousef1981
كمل قصة جميلة ورووووعة

• حبيته
انا منتظر الجزء الجديد النهارده يا برنس اوعي تتأخر علينا كلنا منتظرينك

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الخديوى

المواضيع المشابهة

عودة